قوانین

کلیه قوانین، فرایند‌ها و رویه‌های این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده می‌باشد و عضویت در این سایت از سوی کاربر به منزله آگاهی و پذیرش قوانین آرا کالکشن می‌باشد و کاربر موظف به رعایت قوانین مذکور می‌باشد. چنانچه این قوانین، رویه‌ها و خدمات تغییر نماید در همین صفحه اطلاعات آن بروزرسانی خواهد شد و مادامی‌که کاربر از خدمات آرا کالکشن استفاده می‌نماید به منزله پذیرش کامل این تغییرات از سوی وی می‌باشد. کاربر کاربر به شخصی اطلاق می‌شود که در سایت آرا کالکشن ثبت نام نماید و اقدام به ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی می‌نماید. کاربران موظف هستند تا از صحت اطلاعات وارد شده در حین ثبت نام اطمینان حاصل کنند و آرا کالکشن مسئولیتی در قبال مشکلات بوجود آمده در صورت ارائه اطلاعات اشتباه نمی پذیرد.
شرایط ثبت سفارش
در آرا کالکشن تلاش بر آن است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به تمام مشخصات دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا بر عهده کاربر می‌باشد و آرا کالکشن هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت. همچنین تصویر ارائه شده از محصولات جهت کمک به خرید کاربران می باشد و در صورت تغییر ظاهر محصول از سمت تولید کننده، تصویر نمی تواند ملاک اعلام مغایرت محصول باشد. افزودن کالا به سبد خرید به منزله ی رزرو کالا نیست و در صورت به اتمام رسیدن کالا در حین ثبت سفارش آرا کالکشن مسئولیتی در قبال کالای به اتمام رسیده نخواهد داشت. همچنین تا پیش از ثبت نهایی سفارش، امکان بروز تغییر در قیمت محصولات یا به اتمام رسیدن بازه ی تخفیف کالا وجود دارد. به همین منظور کاربر موظف است قبل از ثبت نهایی سفارش فاکتور سفارش را بررسی و سپس پرداخت نماید.
پرداخت وجه سفارش صرفا از طریق درگاه‌های بانکی موجود در سایت آرا کالکشن امکان پذیر می‌باشد.
تغییر سفارش ها
در آرا کالکشن تلاش بر این است که کالاهای ثبت شده در سفارشات بصورت کامل به کابران تقدیم شود اما در صورت بروز مشکل در تامین یا موجودی کالاها، آرا کالکشن این حق را برای خود محفوظ می دارد که کالای دارای مشکل را از سفارش حذف کند و به کاربر از طریق پیامک، تماس یا ایمیل اطلاع رسانی شود. شرایط ارسال آرا کالکشن متعهد است که در روزهای کاری طی بازه های اعلام شده سفارش های ثبت شده را به دست کاربران خود برساند. در صورت بروز مشکل و عدم امکان ارسال سفارش بنا بر شرایط و حجم سفارش ها، بازه ی ارسال را به نزدیک ترین بازه ی ممکن تغییر می نماید و این مورد را از طریق تماس یا پیامک به اطلاع مشتری خواهد رسید. در صورت عدم دریافت بسته توسط کاربر، بسته به آرا کالکشن بازگشت داده می شود و بازه ی جدیدی برای ارسال با کاربر هماهنگ خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت عدم پاسخگویی کاربر، سفارش لغو می شود و هزینه  پرداخت شده به اعتبار کاربر منتقل خواهد شد. زمان تحویل سفارشات 2 تا 7 روز کاری می باشد و کاربر می تواند برای پیگیری وضعیت بسته، از طریق کد رهگیری مرسوله ی پستی، در سایت شرکت پست اقدام نماید. مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش بر عهده ی کاربر است و چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کد پستی دچار اشتباه شده باشد، هزینه ی ارسال مجدد بسته به آدرس صحیح بر عهده ی کاربر می باشد.

روز کاری روز‌های کاری آرا کالکشن شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 21:30 و پنجشنبه‌ها از ساعت 8:30 الی 13:30 می‌باشد

. شرایط تحویل و ارائه کالا چک کردن مرسوله
کاربر موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک آرا کالکشن یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید. در صورت دریافت بسته های پستی که دارای مشکل ظاهری هستند، بررسی تنها با داشتن صورت جلسه ی بسته ی پستی امکان پذیر خواهد بود.

قوانین و محدودیت‌های بهداشتی
از آنجا که آرا کالکشن تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ‌های نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمی‌شود.محصولاتی که از کارخانه پلمپ ندارند،به هیچ عنوان مرجوع نمی شوند

شرایط عمومی‌ بازگشت کالا
کاربر موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک آرا کالکشن یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید. در صورت دریافت بسته های پستی که دارای مشکل ظاهری هستند، بررسی تنها با داشتن صورت جلسه ی بسته ی پستی امکان پذیر خواهد بود. هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد توجه فرمایید. پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا و مشکل اعلام شده، کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد. بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید ایشان امکان پذیر می باشد، توجه داشته باشید هر گونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی بر عهده ی کاربر می باشد. روند دریافت کالای مرجوعی در تهران از سمت پیک آرا کالکشن انجام می شود و در شهرستان کاربر باید از طریق پست بسته را برای آرا کالکشن ارسال نماید. هزینه ی بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها می باشد، بر عهده ی خود کاربر می باشد. تعویض کالای مرجوعی تنها در صورتی امکان پذیر است کالا در انبار مرکزی آرا کالکشن موجود باشد.به طور کلی اگر کالا مشکلی نداشته باشد،مرجوع نمی شود.

شرایط عودت وجه
پس از بازگشت کالا به انبار آرا کالکشن و بررسی توسط تیم تضمین کیفیت و تایید شدن مشکل،هزینه به اعتبار کاربر افزوده می شود و در صورت درخواست بازگشت وجه به حساب بانکی، کاربر موظف است تا اطلاعات کارتی که با فرد سفارش دهنده مطابقت دارد را در حساب کاربری وارد کند به پشتیبانی اطلاع رسانی کند. عودت وجه پس از ثبت درخواست طی 24 الی 72 ساعت انجام خواهد شد.

حفظ حریم خصوصی هدف آرا کالکشن حفظ و حراست از اطلاعات و حریم شخصی کاربران و مشتریان خود می‌باشد و در این راستا می‌کوشد. به همین منظور آرا کالکشن برای ارائه خدمات خود نیاز به اطلاعاتی از کاربر دارد که در فرم ثبت نام و پروفایل باید آن‌ها را تکمیل نماید. حفاظت از این اطلاعات بصورت کامل در بانک اطلاعاتی آرا کالکشن انجام می شود. ما اطلاعات شخصی کاربر را محرمانه می‌دانیم و این اطلاعات را به شخص و سازمان دیگری منتقل نمی‌کنیم مگر در مواردی که با دستور قضایی یا اداری طبق قوانین جمهوری اسلامی‌ ایران موظف به ارائه آن به فرد، سازمان یا نهاد دیگری باشیم. کاربران باید توجه داشته باشند اطلاعات هویتی ثبت شده در نام گیرنده سفارش نظیر نام، شماره تماس و آدرس هر مرسوله به همراه آن در اختیار شرکت پست جمهوری اسلامی‌ ایران و شرکت‌های طرف قراداد ارسال مرسولات به منظور ارسال سفارش قرار می‌گیرد. آرا کالکشن در راستای قوانین خود این اختیار و اجازه را دارد تا نظرات و پست‌های ارسالی از سمت کاربران را ویرایش و حذف نماید و چنانچه مطالب و نظرات ارسالی کاربران مشمول مصادیق مجرمانه باشد، این اجازه را دارد تا با استفاده از اطلاعات ثبت شده توسط کاربر پیگیری قانونی نسبت به آن انجام دهد.


سوالات متداول

خیر برای ثبت سفارش لازم است بر روی سایت یک حساب کاربری داشته باشید. ایجاد حساب کاربری بر روی سایت آرا کالکشن بسیار ساده می‌باشد.

برای خرید از آرا کالکشن پس از ایجاد حساب کاربری یا ورود به حساب کاربری خود، کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید، سپس برای تکمیل سفارش، اطلاعات گیرنده سفارش و آدرس خود را وارد‌نمایید، پس از انتخاب روش و زمان ارسال، نحوه پرداخت خود را انتخاب نمایید و سفارش خود را تکمیل کنید.

بله در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌توانید سفارش خود را ثبت‌نمایید، توجه داشته باشید سفارش‌هایی که در ساعات و روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری بعدی بر اساس اولویت مورد پردازش قرار می‌گیرند.
خیر، پس از ثبت نهایی سفارش امکان هیچ‌گونه تغییر در سفارش وجود نخواهد داشت.

برای لغو سفارش با واحد خدمات پس از فروش آرا کالکشن تماس بگیرید، همکاران ما راهنمایی‌ها و اقدامات لازم برای انجام درخواست شما را در دستور کار خود قرار می‌دهند.لغو سفارش از سمت کاربر بدون وجود مشکل در کالا امکان پذیر نیست.

بله، شما می‌توانید از طریق درگاه‌های معتبر بانکی موجود در سایت آرا کالکشن و با استفاده از کارت‌های شبکه شتاب مبلغ سفارش خود را به صورت امن و راحت به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

در حال حاضر این امکان وجود نداشته و پرداخت صرفا از طریق درگاه‌های بانکی موجود در سایت آرا کالکشن امکان پذیر است.

در حال حاضر ارسال سفارشات از طریق پست و پیک صورت می‌گیرد و سفارش شما طی 2 تا 7روز کاری پس از تحویل سفارش به پست، به دست شما می‌رسد.سفارشاتی که با پیک (شهر تهران) ثبت شده اند،حداکثر تا 48 ساعت کاری بعد به دست شما می رسد.بازه های زمانی اعلام شده در حراج ها و شرایط خاص ممکن است بیشتر شوند.

خیر، آرا کالکشن یک فروشگاه اینترنتی می‌باشد و امکان تحویل حضوری به هیچ عنوان وجود‌ ندارد.

هزینه ارسال پستی سفارشات 40,000 تومان،  سفارشات بالای 700,000 تومان ارسال پستی رایگان و هزینه ارسال با پیک در شهر تهران برحسب آدرس مشتری،محاسبه می شود و به عهده مشتری هست.

درصورت عدم آگاهی و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت های آن بر عهده مشتری است و به دلیل رعایت مسائل بهداشتی، امکان تعویض و یا مرجوع محصولات وجود ندارد.
تنها در صورت مغایرت محصول با سفارش، می توانید از طریق پشتیبانی، مراحل بازگرداندن کالا را پیگیری نمایید.

برای عودت وجه ابتدا باید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام نمایید، راهنمایی‌های لازم از طرف تیم پشتیبانی به شما داده خواهد‌شد. در صورت برگرداندن کالا، 2 تا 5 روز پس از دریافت کالا توسط انبار، مبلغ سفارش به حساب شما بازگردانده خواهد‌شد.